Inlucis: The Real World Within (made in 3ds Max, Maya and Mudbox)

Animace částicových systémů s Particle Flow

by on Jun.01, 2013, under 3ds Max 2014, Inlucis: The Real World Within, mental ray

Particle Flow: Postupně se formující částice do podoby zářivé bytosti

Particle Flow: Postupně se formující částice do podoby zářivé bytosti

Glow Effect: Všechny částice mají přiřazený efekt záře kamerových čoček (Lens Effects > Glow)

Glow Effect: Všechny částice mají přiřazený efekt záře kamerových čoček (Lens Effects > Glow)

Particle Flow: Částice vytvářející 3D model

Particle Flow: Částice vytvářející 3D model

Particle flow - ukázka nastavení operátorů

Particle flow – ukázka nastavení operátorů

Začal jsem pracovat na některých vizuálních efektech – zejména s využitím Particle Flow v kombinaci s Render Effects. Systém PF je velmi robustní, bohužel ale single threaded, takže zpětné přehrávání animace částicových systémů je i na rychlých počítačích zoufalá. Pro projekt jsem vytvořil “postavu”, která je tvořena drobnými drahokamy – částicemi s různými barvami. Efekt spočívá v tom, že částice vysledují cíl,  “přilepí” se na povrch 3D modelu postavy (operátor Find Target), přičemž model samotný se nerenderuje (je skrytý). Proto tvoří částice tvar postavy. Využil jsem taky renderovacích efektů Glow (přes object ID částicového systému v rámci Particle View) aplikovaných na všechny částice. Finální vzhled vypadá pěkně “zářivě” :-). Model je animovaný a částice sledují tento pohyb (sice se zpožděním, ale to nevadí, protože hlavní 3D model je skrytý). Otáčí se náhodně kolem své osy a mají přiřazené různé materiály Arch&Design. Ukázku sestaveného sledu událostí včetně použitých operátorů vidíte na posledním obrázku. Co bude pro příště ještě sám nevím 🙂

:, , , ,

Leave a Reply

*

Hledáte něco?

Použijte následující pole pro hledání:

Still not finding what you're looking for? Drop a comment on a post or contact us so we can take care of it!

Odkazy

Doporučené weby...