Inlucis: The Real World Within (made in 3ds Max, Maya and Mudbox)

Archive for April, 2013

3D render interiéru (3ds Max, mental ray)

by on Apr.27, 2013, under 3ds Max 2014, Inlucis: The Real World Within, mental ray

Interiér II. (3ds Max, mental ray)

Pohled na pokojík ze druhé strany. Kvalitu renderu je na Draft (čili antialiasing zatím neřeším)

Interiér I. (3ds Max, mental ray)

Interiér I. (3ds Max, mental ray)

Po nějaké době jsem se vrátil k interiéru pokojíku v 3ds Max. Render s mental ray začíná vypadat dobře, objekty jsou poskládané na svých místech (+/-).  Jak jsem sestavoval 3D akvárko pod TV, narazil jsem na jednu nepříjemnou věc. Jelikož jsem potřeboval, aby bylo nasvětlené, dal jsem dovnitř několik fotometrických mr světel (se sférickou a spotlight distribucí), která ovlivní jen objekt akvárka a věci v něm (funkce inlcude/exclude u daného světla). Nicméně po zapnutí Raytraced stínů u těchto světel mi nepochopitelně vrhalo nepříjemné stíny ven na okolní objekty. Jakmile jsem stíny vyměnil za mr shadow mapy, vše bylo v pořádku. Pokojík obsahuje mnoho drobných 3D modelů, ještě mi schází pár věcí (šatů nebo oblečení do skříně u okna a vyzkoušet postprodukci na finální obraz. Zejména v tom smyslu, že se odstraní dokonalosti CG obrazu (ve Photoshopu, Paintshop, GIMP nebo dalších aplikacích můžete tyto funkce najít pod názvem Filter > Blur (Gaussian Blur) s módem Linear Dodge nebo efekt kontroly expozice Adjustments Layers > Exposure Control (Photoshop). Další efekty, které pomohou k výslednému obrazu, je např. chromatická aberace nebo vignetting. Realističnosti obrazu scény přidá také průsvitnost (viz závěsy – nastavení u Arch & Design > Translucency. Věcné připomínky vítám a rád je zapracuji! -JKr-

Leave a Comment more...

Hledáte něco?

Použijte následující pole pro hledání:

Still not finding what you're looking for? Drop a comment on a post or contact us so we can take care of it!

Odkazy

Doporučené weby...